Gårdagens fika på Birgers...





Tillåt mig presentera Kubik... + mig själv då.
Det är inte första gången dem nämns här på bloggen men nu får vi se ansikten, fy vad kul.
Entusiasmen bara flödar, give me more!
Uppe från vänster, Elin, Lisa och Ida.
Sen är det ju jaaag, där uppe mellan Lisa och Elin. Woho!

Om jag skulle säga något om dessa som grupp kan vi väl säga att...
det är tur att jag är med för dem behöver verkligen någon mogen i gruppen.
Dem är så.. jag vet inte vad... typ som vildar allihopa.

Ja, sen var det ju något jag skulle skriva om Ida, men jag glömde det.
Kan skriva en sak till henne istället. Oscar skämtade innan...
I alla fall så är jag glad över dessa helsköna filurer som är så bra allihop.
Stort <3 på dem.


Det var allt för mig. Hejsvej.

pusshej
god bless you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0