keep on kämpa

Inte för att just detta är så mycket,
mest bara för att det är en kalender.



Här kan ni även notera att min kära broder,
Isac, fyller femton imorgon.
Annars så ska jag se HARRY POTTER!


Spanskaläxan är gjord och jag har verkligen
inget mer att plugga på iheller!



Imorgon är det simmning, sen sushi, haha.
Alltid lika kul att följa med någon som aldrig
smakat innan...
och se deras äcklade miner... HAHA!
Imorgon är det Ida som ska prova!
Jag gillar suchi mycket! Mmm...

pusshej

Kommentarer
Postat av: Hanna

Halloj! jodå jag har blogg, inte mycket till blogg men ändå ;) hahaa tackar Mallan!

men sushi? fy för katten!

hahaa kraaam!

2010-11-17 @ 09:40:59
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0