Snart bär de av till Ramlösa!

Nu sitter jag och väntar på att Jessica ska äta, sen möter jag henne och vi sticker till Ramlösa.
Sista dagen med teamarna och det ska bli en bra kväll antagligen, wihooo!
Har bild men inte här, blir fler imorgon! Åh, vad glada ni blev nu!

Annars har jag bakat, skottat m.m idag!  Duktig flicka här, jao!
Eller inte, nu måste jag plugga i helgen, som är rätt så fullspäckan redan nu.
Fredag: Ramlösa, kanske att Emma sover hos mig.
Lördag: Farfar fyller 80. Kalas! Plugg!
Söndag: Ramlösa igen! Plugg!

Aja, nu draar jag och lirar lite Vegas City på facebook. Seriöst, världens sämsta spel egentligen.. ;(


pusshej
god bless you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0