i laughed



Hade något sjukt kul i Ramlösa idag. Inte för att jag inte alltid har det. Men fy vad kul!
Det var ändån ett tag sedan jag var där nu och gaaah, saknar hur jag har det men min
emmi-pemmsi där. (sjukt fult smeknamn på emma, i know, men jag älskar det bara för det).
Aja, ska släppa ut lite av min vrede nu. Jag skulle nämligen vilja gå på både "Bara Vara" -
Ramlösa och Pingst... Innan kunde jag det när dem var smarta nog att bahålla BV på sina
TORSDAGAR. men nej, nu ska allt vara på fredagen. Fy vad synd alltså, what a shame!


Jag är glad i vilket fall som helst, för jag.. ja, jag här! Malin Nyman, ska få PLUGGA
hela freaking helgen, wohoooooooooo, så glad jag är. Kan inte nämna med ord.
KEEP ON KÄMPA!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0