jag hade en mindre julafton idag


gammal bild, so? det blir så tråkigt annars.

glömde säga att jag har fått lite kläder idag.
helt sjukt vad coola saker.
farmor och farfars väninna dog bort för ett par dagar sen och vi kollade snabbt in i huset.
trodde ju inte så mycket på idén men jag är några plagg rikare, samt lite annat.
sen är jag så sjukt facinerad.
ett så gammalt hem med gutaviansk stil. det är sjukt vad fint det är.
modernt är sååå tråkigt. jag ska ha ett vitt krussedulligt hem.


aja, strunt samma, bilder på plaggen kommer komma en dag.
handgjorde en del också.
men ni får ha det så bra där ute, för som vanligt finns det ingen malin här på söndagarna ;)


min gud är så sjukt stor.
hela universum, så långt vi utforskat det idag ryms i hans ena pupill.
så stor är gud och han är min buddy..
fattar ni hur coolt det är?

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0