NÖJD, FRUSEN OCH GLAD


jag idag, förutom den stora svarta den är bara på nu för det är KALLT!
jessica saknar du dina scarf, eller vad man kallar de? heh (a)

Nöjd: Jag har varit med i en manifestation, det kändes som att man gjorde något bra! Hoppas det gjorde skillnad!
Frusen: Att vara ute i en timme är KALLT, framförallt när man står still under en längre period. Värt de!
Glad: Klart jag är, vänner ÄR livet! Samt har jag gjort mycket bra idag, enligt mig!
Shit: Kom nyss på, glömde lämna in idrotten, bra malin, hilda kommer döda mig. Gött mos!

nu ska jag stänga av datorn, eller allt förutom spotify, timbuktu nu!
ha en fin fredag imorgon, fredag äger så gogogo!

pusshej

Kommentarer
Postat av: jessica

hahah, glömmer att du har den, men jaa, den är ju fett snygg ändå, till svart! ;D hihi, kommer och snor den snart malin! ;)

2011-04-08 @ 18:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0