MALLAN IS BACK IN TOWN

Hola! Jag är tillbaka, och anländer utan bild, sämre stil får man leta efter!
Nejdå, men det är ju Isac som har bilderna så om en vecka eller två kanske ni får se någon bild!
Jag har blivit lite brunare, hoppades på mycket men synd om mig, dock har vi haft sol varenda dag och inte en
långarmad tröja har kommit till användning, hurra! Nu är det kallt hemma in old Sweden, men sånt äre!
Duktig som jag är (eller inte) har jag tagit en bild från weheartit!
Sådana bad"byxor" hade alla män i hela Marina, det är nog det fulaste jag vet, eller inte men nästan!

Kommentarer
Postat av: David

fult är nog inte rätt ord.. snarare typ. äckligt o.O

2011-08-13 @ 23:56:38
URL: http://davidvo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0