EN RIKTIGT BRA FREDAGSKVÄLL

hanna, malin, jessica, johanna. gryyyymmmmt snygga!

Bara text om mitt liv i en följd, så ni behöver inte läsa!
Gårdagen var fin den, jag hann med en hel del! Hanna kom till mig på eftermiddagen vilket var mysigt, jag var
dock ganska trött med det blev bättre sen. Vi åkte ner till kyrkan och hjälpte till att ställa i ordning allting,
det sjöngs mest men det gick bra i alla fall. Efter ett tag på julfesten följde Hanna och Jessica mig till bussen
som gick till Höganäs och skolfesten. Den blev som den blev, rolig, ledsam och en hel massa känslor, men så
kan det ju vara. Jag hade i alla fall kul i det stora hela och kom närmre mina ÄLSKADE!!! vänner. Efter festen sov jag hos Lisa-fisa och idag åt vi en fiiin frukost och sen skjutsade hon hem mig.
Kraam

Kommentarer
Postat av: Hanna

vi hjälpte till en hel massa, så värst mycket sjöng vi väl inte.......AHAHAH eller?

2011-12-17 @ 21:08:41
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0