JAG PALLAR INTE

Hej nu tänker jag klaga så kolla bort om ni inte pallar!
Som ni ser ovan blev det fail på komplettering för mig igen. Jag är ett VG-barn, en medelmåtta
som inte är riktigt bra på något skolämne men bara riktigt dålig på ett fåtal. När jag nu fått chansen
till MVG på två kompletteringsprov och missar den, på grund av små fel. Saker som jag skrivit ner sen
suddat ut och skrivit nytt. Den gamla är rätt det nya är fel. Varför? Varför är alla så bra och duktiga och
har MVG i allt, varför har jag bara ETT fjuttigt litet MVG?
Dem andra sliter säkert mer än mig och vissa kan mer sen innan, men varför ska jag behöva ha VG i allt
trots att jag lägger ner en heeel massa tid på vissa skolarbeten så är det ändå ett litet äckligt VG. Jag är glad
över VG ändå, inte så jag menar... men när jag bara har det och får hoppet om att jag kan få mer men inte får
det. Det suger.
Idag gjorde vi en utvärderingen av året eller ja, hur det är nu. Inte världens bästa dag för sådant. Vilket klag det
blev. Tyvärr.
Tråkigt för er att behöva läsa detta, men jag varnade er. Det känns dock väldigt skönt att ha fått ut det från
systemet. Phew!

Kommentarer
Postat av: Ida

Malin, för mig har du MVG++ i kompis - ämnet och det är det viktigaste tycker jag! Så långe man har ett så gott hjärta som du har, så kommer man riktigt långt! <3

2011-12-20 @ 19:54:50
URL: http://idanordsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0