KUSELIGT I JULETID


glad malin, glad med te, är teet för varmt.... läskigt läskigt, NEJ DET VAR SKITGOTT


Idag kom Jessica hem till mig helt nersvettad(nej jag tar i, men coolare så) efter gympan
för i deras klass kan man inte duscha. Vår klass är så bra där kan man visa sig naken inför
varandra! Jag och Jessica pluggade en hel massa och det gick bra för oss båda. Så lycka till
på provet imorgon Jessica!!

Julkänslan dog bort lite efter Anna så jag har nu kollat på julkalendern med pepparkakor,
julgodis och te!! Fett mysigt! Ska äta frukost till kalendern imorgonbitti hade jag tänkt, för
det slår allt.

Nu ska jag snart sova, för det är också riktigt mysigt! Kram på er mina fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0