HAHAHA!

Skrattar åt dagen som inte alls blev som jag trodde!
Filmgala, en film, gött snack med Hilda! Så glömde bort tiden och missade prisutdelning,
stack hem tidigare istället.
Gick aldrig med "min dejt". Massa krångel där.
Jag CYKLADE till och från skolan! WOW!
Jag cyklade hem för att senare GÅ till Jessica, medans jag lyssnade på JUSTIN BIEBER.
Vi åt på DONKEN! Eller gyllene måsen... eller Mc Donald´s ... eller MC.
JAG fixade så att fantan spilldes ut! JAG var klumpig, icke Jessica!
INGEN hemgrupp... ;o
Jag STÄDADE när jag kom hem senare.
DAGEN ÄR INTE SLUT ÄN! Dvs, klockan är inte tio, haha! (a)
Äh, detta vart en upp och ner dag, fast den vart fett bra! :D stort gilla!
Nu sitter jag i mitt rena rum och "har tid för datorn".
Kanske borde plugga, men nej!
Nu drar jag härifrån!
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0