CYKELTUR MED JESSICA


Vi cyklade iväg till rydebäck för att testa den låååånga bryggan där! Mysig strand med min härliga Jessica!
Det är exakt detta jag vill göra, bara upptäcka nya stränder varända dag och finna sina egna favoritställe.
Mitt är ju ändå Råå men kul att få lite nytt också framförallt tillsammans med eckis, hon skulle haft jojo!
Efter detta var jag med Emma och vi skrattade och hade roligt tillsammans, mysigt det också.


I nuläget är jag dock riktigt trött och sliten, har sjukt ont i blåsan som befinner sig på min underläpp.
Detta next:












Ps. Har gjort ett förinställt inlägg, haha! Bara för jag hade tråkigt när jag väntade på maten. Ds

Kommentarer
Postat av: jessica

Cyklade vi mer än en mil?! :O Vi är awesome!! :D tack för en hääärlig dag bästa mallsan!

2011-07-20 @ 23:18:39
URL: http://jessicaemgard.blogg.se/
Postat av: David

Måste bara säga att det är så sjukt mysig bild :)

2011-07-21 @ 08:45:07
URL: http://davidvo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0