GLÄDJEDAG


blixten bara skiiner i pannan, men en glad bild så.. so what?

Glädjedagen:
Glädje ett: Fint väder! Så jag och Jessica drog till stranden, wihoo!

Glädje två: Träffa Jens! Han kom hit så jag slapp ta tåget! WOHO!
På denna måste jag även säga att det är sjukt hur bra det blir med tider och gångavstånd
när vi är med varandra! (y) Nog mest mitt fel men iaf! :)

Glädje tre: Vi hann faktiskt med tåget, eller ja, han!

Glädje fyra: Mamma ringer upp och säger att sängen sålt för fullt pris vilket ingen trodde, woho!
(Bara för jag bett för det, jag loooovar)

Glädje fem: God mat när jag kom hem, wihaow!

Alltså en toppen dag, Isac och Theo var inte hemma på kvällen så rätt lungt med bara m&p!

Tina och Lars, eller som kusinen sa, Tiny and Large! Rätt kul faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0