I´M ON MY WAY... TYP

Jag sitter här och redigerar bilder ... som ni såg i det tidigare inlägget! Eller kankse inte? FY isf!
Jag har i alla fall packat klart nu! Wihaow! Det känns ju bra! Säkert glömt något, tror alltid det!
Är egentligen inte så supertaggad på att åka iväg, men det kommer bli trevligt när vi är påväg.
Theo springer runt och fixar så att vi kan se film i bilen.. (gissa vilken...? :D suck!). Jag vill läsa!
Nu ska vi bara fika lite för att senare kila iväg, såg lite bilder från Hönö... på min bästis blogg...
Andreas.. aja! BFF´s, nu måste jag hålla käften och lägga in bilderna, kan inte vara tyst! Sorry!


Så ser jag ut nu! Har precis sagt hejdå till mn Nalle, det var ett ledsamt hejdå :

Kommer sakna honom!!! Ser inte alls ledsamt ut men det var det, jag lovar!!

I alla fall hejdå! Vi ses på måndag igen med massa annat roligt! Ha det så kul allesammans!!
pusshej


P.S Senap i ditt ansikte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0