MALIN NYMAN FIXAR ALLT

Ja nu ni! Jag har fixat min säng nu, helt färdigmålad och ska monteras upp när papap kommer hem, jihaow!
Känns bra att allt går framåt faktiskt! Och livet är riktigt roligt att leva, ville bara säga det till er!

Just nu: Saknar faktiskt Hanna just nu! Läste nyss hennes blogg.. och jaa, saknar den tjejen!

Också just nu: HARRY POTTER IMORGON!!! Glad eller ledsen? Vet ej!! UJUJUJUJUJ!!

Igår: Klappade sönder en mygga, toppnen!!



Kolla myggan på handen, fett coolt! Vid ringfingert typ! :)

Nu ska jag fixa lite tonfisksallad! Mmm, tonfisk är underskattat!

Kommentarer
Postat av: hanna

men malin nu börjar jag nästan böla bara för det, saknar dig med en massa ju! men asså som sagt nästa vecka, VI MÅSTE! annars blir jag sur som en puppa!

2011-07-12 @ 16:19:24
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0