MYS OCH SPELKVÄLL HOS OSS

Ungdomarna kom hit och vi spelade spel, grillade hamburgare, spelade badminton och kubb...
Grillade lite vita kuddar! Här kommer bildbomb! (för en gångs skull liksom!!)


Käka hambuuurgers efter kubb-matchen!

Spela Risk! Tröttnade inte alls efter ett tag...

Malin: Nu gör vi såhär Jessica, det blir säkert jättebra!! ( och förklarar lite) Jessica: Jag fattar inget!!
Badminton bruudar.. Nej men Charlotta och Johanna i full fart!
Isac ska sparka bollen på Jakobs rumpa, jättekul ju... "Fota Maaaliin!!" Men istället ...
Isac skjuter över bollen till grannen, lyckat!!
Grillning av  de stora vita! Samt Kärleksmums och mycket skratt!

En riktigt härlig kväll blev det till sist trots det fina vädret på morgonen!
Men egentligen älskar jag det regnet också, sommarregn FTW! :)

Kommentarer
Postat av: jessica

Hahaha! fy vad jag ser uttråkad ut, har inte sett det ansiktsuttrycket på mig själv förut, haha!

2011-07-12 @ 14:35:03
URL: http://jessicaemgard.blogg.se/
Postat av: hanna

som jag sagt tidigare, ni har det alltid så mysigt! (: men inte för att va sån men Isac ser ut att ha en lätt störning på fotbolls-bilden haha

2011-07-15 @ 14:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0