SOMETIMES


lite kul med Isacs kamera och gillar min lampa
Skulle egentligen vara hos Linnea nu men jag trodde inte det var lördag än, så missade det totalt.
Sen skulle familjen till Råå för att äta, men nejnej, ingen var hungrig så det bestämdes att det skulle bli ett dopp.
Blev knappt ett dopp ens för det började åska och blixtra så det var bäst att ta skydd! Sprang för livet!
För övrigt är jag riktigt trött, varit uppe sen åtta för att få himmelsängen, lätt värt det! För den är inte svart!
Ska sluta tråka ut er nu och gå och kolla på Harry Potter istället, trean . Sen läsa vidare i fyran.
Tror jag blir galen snart, vill åka till Hogwarts och lära mig trolla, blir sur över hur omagisk jag är! HAH! True Story!

kramhej - som norsken alltid sa, trodde det var samma som pusshej, fast med "kram".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0