VÄRLDEN ÄR UPP OCH NER

Ingenting går ju som det ska! Folk svälter världen över, bombattentat och massa människor döda. Vad är det för fel?
Det värsta är att det nästan bara är det man tänker på men det pågår runt omkring oss, folk som bli mobbade och inte har det bra alls, folk som inte känner någon trygghet i sitt eget hem. Seriöst, folk måste börja arbeta tillsammans, vi bor på samma jord, vi måste hjälpa varandra! Varför göra livet surt för andra när vi kan hjälpa varandra för en ljusare vardag.
Detta slog mig så hårt igår när mycket mer än detta gått fel! Så jag började be och jag tänker fortsätta med det för jag pallar inte mer! Så jag tänker försöka förändra och jag tycker ni ska göra detsamma!
Gud är god!

Kommentarer
Postat av: jessica

håller med! vi måste börja be för världen och sverige, som du säger så händer det en massa skit här i vårt land också, men man lägger märke till de större sakerna, som typ bomb attentat.. Världen är helst borta, tack och lov att jesus räddar oss till slut! Amen för det! :)

2011-07-25 @ 13:02:12
Postat av: Hanna

"jag tänker be för Sverige be med mig, jag tänder ett ljus för sverige tänd med mig. någonting har hänt vårt kära fosterland, jag tänker be för sverige be med mig"

2011-07-25 @ 14:12:42
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0