HIPP HURRA

Idag fyller denna pojken år...

Benjamin fyller 17! Grattis!
I brist på annat att skriva om denna dag? Nejdå Benjamin förtjänar ett litet grattis!
Killen vi alla bråkade om som små! Nog jag och Sara som vart värst.

Sara: Jag är tillsammans med Benjamin!
Malin (och alla andra): Nääää?!?! :O
Sara: Jo, det är sant!
Malin (skiiiitsuuur) : Men då går vi och frågar honom då!!
Sara: ...han är ganska blyg så han kommer nog inte erkänna det ändå.

Haha, suck, alltid dessa fighter om Benjamin, eller vår Begal.

Jag och Emma hade också våra fighter om honom när vi lekte...

Emma: Jag tar Benjamin som min kille!
Malin: Jag vill också ha Benjamin!!
Emma: Men jag sa ju först....
Malin: Vi kan dela på honom så vi har han båda två, exakt likadana!
Emma (lite surt): Okejdååå... men EXAKT likadana då!

Haha, inte så interresant för er, men SYND DÅ! Jag som patetiskt barn annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0