MIXED INLÄGG

Allt tack till Emilia med familj för en härlig kväll men fin dansunderhållning, HAH!
Tycker om min släkt väldigt mycket, kusiner och allt vad det innebär, det är härligt det.
God mat är ju också härligt så jag hade det riktigt bra, fint ska de va!



Här har vi dagens glada studenter, visst blev man lite sugen själv men samtidigt inte.
Det skulle varit skönt att slippa plugget, men jag har ingen aning om vad jag vill bli så...
In my face eller något i den stilen. Hur ska det gå för mig i trean? Eller snarare efter trean.
Sucksuck, det kommer säkert gå fint och för alla andra också på ett eller annat sätt!
Nu ska jag verkligen sova, jag är sjukt trött!!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0