ALWAYS THIS SERIOUS



kan fortfarande ALDRIG vara seriös på bilder...

still... fast jag är bäst!

denna är dock fett seriös, jag förvånad över hur ospänd jag är!

 

Har suttit hela kvällen med idé historian, känner mig ändå rätt klar nu och .. nöjd.. SK!
nu kollar jag Evan den allsmäktige, för jag tycker den är KUL!
är ganska trött och slutkörd efter veckan men imorgon blire fullt ös ändå!
köpa present till bella, ingen aning om vad! (paniiik), sen SARA o donken seeen bella!
det kommer bli roligt, fast jag är lite rädd för henns kompisar! tyvärr!! hah!

 

pusshej

god bless you

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

asso.. jag gillar skärpan på din webcam!

och du är ju lite smårädd för dom flesta, du var ju rädd för mig också, remember haha! ;p

2011-03-20 @ 19:19:56
URL: http://ha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0