FÖRRA FREDAGENS PÅHITT

är nästan helt säker på att jakob inte läser min blogg så... här kommer en liten hemlis!

väggen är gjord av jonatan.

Förra fredagen var inte Jakob med och han tjatar alltid om att vi ska hitta på något speciellt...
så varför inte sätta post it-lappar på hela hans kontor!?
så ja, alla väggar var fyllda med post it-lappar, fett coolt faktiskt, hoppas dem sitter uppe tills han ser dem!
vi hade i alla fall fett roligt!


inte helt säker men jag tror att vi klädde stolen sen också.

detta var allt för mig idag, nu ska jag få en massa fin sömn i den underbara sängen!!

pusshej

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha, fyndigt!

2011-03-31 @ 09:39:05
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0