IZABELLA 18 ÅR!


Izabella Johanna Wiberg

Vill bara idag (32 min innan din födelsedag)...
önska dig en superfin 18-års dag!
Eller egentligen ett helt år och ett helt liv...
men det säger man ju inte så, nejnej!
Men jag sitter ju inte vid datorn på söndagar...
så måste säga allt nu!

Bella, Alleb.. Bazi!

Bella du är underbart....
...vacker!
Och mycketmycket mer.. men ja.. det vet du!
Hoppas jag!
Jag tycker supermycket om dig, ja jag älskar dig!
Äh, behöver inte skriva en kärleksförklarning nu heller!
Ha världens bästa liv, helt enkelt!
Det låter som ett hejdå.. suck.. detta kommer ej gå!

GRATTIS PÅ DIN ARTONÅRSDAG...(26 min innan..)...
HIPP HIPP HURRAA, HURRAA, HURRA, HURARRAAAAA!!!
FOLKETS JUBEL!
WOHAHAHAHHAAOAOOAAHAHA *klappklapp*!

(25 min innan)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0