JAG VISAR MITT COOLASTE TRICK


sitter här och halvsover med mitt normala face.

sen sitter jag här med mitt cooola face! ujujuj respekt! vilket trick!

Cyklat rundor en massa idag men inte sprungit ett skit.
Åh vad jag får dåligt samvete över det, men skit sammaaa!!
När solen inte skiner och man tror att regnet ska börja droppa vilken sekund som helst har man inte lika mycket spring i benen. synd!


Var på hemgrupp idag hos Charlotta, borde verkligen fixa en kamera så att jag kan fotta på riktigt vad jag gör och inte lägga ut en massa egobilder.
Som sagt långt bak i denna blogg så vill jag ju kunna kolla här när jag blir äldre och titta bak i mitt liv!

Nu ska jag dra till fejjan ett tag! ;)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0