MELODIFESTIVALEN


finalisterna i melodifestivalen 2011

Ja, nu är dem här, de tio finalisterna, det avgörs ikväll...
vem som får åka till den "riktiga" tävlingen!
Men framförallt, representera Sverige!

Förra året valde Sverige FEL person!
Saade hade varit sjukt mycket mer omtyckt, även Salem!
I år hoppas jag att vi väljer rätt,
hade varit kul att vara uppe i toppen och ha LITE spänning vid the big final!

Tänkte efter lite innan och kom fram till att jag gillar
rätt många av dessa låtarna!
"me and my drum" kom jag på idag att jag gillade!
Annars tror jag att det hade gått bra för...
Danny och Saade i den riktiga finalen,
så tyvärr hoppas jag lite på dem!

Skitsamma, ingen bryr sig om detta, men jag skriver för MIN skull oxå!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0