SOME TRUTHS ABOUT ME

Malin Nyman, det är jag!

- älskar födelsedagar (främst min egen)
- gillar att skriva dagbok + blogg (skönt att skriva av sig)
- dricker vatten och får tvångstankar om att göra det ( mest innan jag går och lägger mig)
- tycker att bibeln är ROLIG på vissa ställen... eller ja, som en intressant bok.
-har SJUKT LÅG självkänsla när jag har finnar (vilket är rätt ofta)
- hate my back
- ser mig ibland i speglen och blir ledsen! ikke kul!
- gillar mc donald´s
- gillar vissa klädstilar... men har inte en speciell, skulle vilja prova mer vågat.. ( inte kortkort och så.. mer färger eller kanske mer.. jag vet inte..) men vågar inte.
- är bra på olika saker men inte jättebra, jag är LAGOM - stör mig
- jag är kristen och då tror jag på Gud
- en av mina största rädslor är att komma till helvetet. inte kul!
- jag tror att jorden går under... ganska snart.
- typiskt VG-barn ... lagom.
- älskar att göra folk glada
- älskar att skratta
- älskar alla mina vänner, utan dem, äh, jag vet inte.
- vill ha ett bra jobb när jag blir stor, viktigt för mig. (skäms över detta på ett konstigt sätt)
- sovmorgon och resursdagar <3
- lever i tron på att alla kommer komma till himmeln ELLER helvetet, så kom igen, tro! vill ha er i himeln

orkar inte mer alls, men det är lite saker om mig, och denna dagen var ju om mig, denna bloggen är om mig, synd för er alla där ute!

pusshej
god bless you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0