DESSA FINA ORD

Förra veckan kände jag inte mig allt för nöjd med mitt utseende.
Sånt händer ibland och det är väl bara att acceptera, men någon tyckte visst inte det...
En kille gav mig detta eftersom att han hade fått ordet från Gud.
Song of Solomon 4:7


Hur awesome är inte det? Känner mig äcklig och ful och får detta ordet, amazing!
Det finns så mycket coolt med Gud så att det inte är sant, hans humor är fett skön as well.
Han känner oss bättre än någon annan och antingen accepterar vi det eller ej.
Jag accepterar det och mitt liv blir bara bättre för var dag som jag går med Herren.

Ni kanske tycker detta är konstigt men känner att jag måste skriva om detta!
Det gör mig så glad och det ska vara en personlig blogg, och detta är jag!

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0