MIN KNAPPT DÅLIGA MÅNDAG

Det jag först ska säga är:
Varning för mycket text, inga bilder.
Varning för otroligt tråkigt inlägg.
Bara jag som vill skriva av mig!

Går upp i tid, fixar alla saker inför seglingen. Börjar nio eftersom läraren sa det men bestämmer mig kvart över åtta att kolla schoolsoft eftersom att dem kan ha ändrat något. Oj! Vi börjar om 15 minuter... kul! Hade bestämt att jag skulle ta bussen eftersom att ingen människa orkar ta cyklen hem efter att ha varit ute på havet. Nästa buss går om fem minuter så det är bara att borsta tänderna och springa ut. Bussen går en halv minut för tidigt rätt framför mina ögon. Jag får panik och springer hem till min cykel för att senare trampa i all världens fart till skolan. Kommer kanske fyra minuter för sent och när jag ska ta hissen upp till skolan kommer läraren in. "Phew, då kommer jag iaf inte för sent" säger jag till honom och han svrar med att.."Va, vi börjar ju klockan nio!" ... Varpå jag blir sur... Sen är dagen helt okej , ganska rolig till och med, på seglingen vart allt riktigt kul. Efter vi seglat och ska gå till bussen blir jag sjukt trött och flummig, kan inte prata ordentligt, hah! Rätt kul iaf! Sen ska man sätta sig på cykeln och trampa hem, jo det gick bra förutom att mina ben var döda och man kunde knappt andas. Vad är detta lixom? Man kan väl inte bli SÅ trött efter max tio min till havs? När jag kommer hem slänger jag mig på soffan, eller mer kryper fram till den men iaf. Tar tempen och HEJ FEBER! Senare började hostan och smärtan i hela kroppen! Det är brabrabra. Det jag oroar mig mest över i detta läget är NP som är imorgon, pappa förbjuder mig att gå och göra det om jag har feber. Sen knarkar jag Panodil och går och lägger mig. Vaknar typ vid fyra av att jag håller på att frysa ihjäl men när jag känner på mina ben är dem fett varma, sjukt! Ajaaa, ska sluta klaga nu, men det är skönt att skriva av sig, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0