JAG ÄR SÅ VACKER

Ironi är ingen bra skit!


Hörde att min dikt var väldigt uppskattad så det kanske kommer en till någon gång!

Just nu försöker jag hitta ställen man kan jobba på och sedan ska jag försöka göra en del på min hemtenta.
Inte så high på life just nu kan man ju lätt säga efter att ha återfått kemilabben.
Ni vet den känslan då det går RIKTIGT bra? Ja, man känner att detta är minst ett klart VG. Nejnej, så
går man och får ett VG- . Lyckan är som bortblåst!

Vad jag annars vill säga med detta är... trots nedgångarna, fall ej! Res dig upp och ta tag i ditt liv!
Jag menar... vi går i gymnasiet EN gång, det är bara TRE år, seriös, det är typ 3% av livets tid... satsa!
Ge allt i tre år och få ett bra liv efter de tre åren eller skit i det och se din framtid raseras. It´s up up to you!
Och nej Malin, ditt liv är inte över efter gymnasiet, du är ung flera år till, så take chillpill!

Kommentarer
Postat av: hanna

men du är vacker! :)

keep on kämpa!

2011-11-14 @ 22:10:33
Postat av: Hanna

men du är ju vacker :)

keep on kämpa!

2011-11-14 @ 22:45:18
Postat av: Jessica

Denna bilden är såååå fin Malin!! :)

2011-11-15 @ 20:35:45
Postat av: Ida

söt malin! :)

2011-11-15 @ 22:14:25
URL: http://idanordsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0