UPP ÖVER YTAN IGEN


ni ser väl att det är jag när jag precis får luft? ja, tänkte väl det!

När det blir för mycket stannar man där nere under ytan och får ingen luft.
Så har det varit i nu .. en vecka! Lagom kul!

Nu är det över för ett tag, tjohej! För att förbereda mig inför nästa pluggvåg
har jag redan gjort matteläxan som jag fick idag, jag förstår den typ helt.
Engelskan är jag på G med också. Jag ska bli duktig, det är ju bara 1,5 år
kvar och jag ska inte stå på min student och sjunga om hur bra jag varit och
hur mycket jag jobbat om jag inte har gjort det. Så nu är det allvar. Kan ju varit
för att jag insåg att VG i genomsnitt bara ger 15 p också... jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0