EN KIK PÅ HUR JAG SER UT IDAG



Lilla My ... som Häämza alltid kallar mig, ibland kan han väl få ha rätt?

Idag har jag varit liiiiite nyttig för första gången på en evighet. Jag har varit ute och sprunigt med Jessica i hennes
park, riktigt mysigt var det då vi kunde snacka samtidigt, doch har Jessica en coolare syn på träning än mig, haha!

Jag har varit en runda på väla för att kolla lite på utstyrsel inför halloween, hittat lite små-grejer och ska se om
det blir något utav det. Är grymmt taggad inför måndag nu och på fredag är det till att klä ut sig i Ramlösa!

Nu ska jag gå och äta en god efterrätt med familjen vilket är lite sorgligt eftersom att det måste betyda att det
inte var så längesen jag åt mat, vi är dåliga på att äta i tid i detta hushållet!


Puss!

Kommentarer
Postat av: jessica

hahaha, coolare syn? mer.. slapp syn! ;D

2011-10-30 @ 16:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0