SALT LAKRITS, DET BÄSTA SOM FINNS!


mh, salta nappar!

Antgligen hade Theo sagt att jag skulle spara lite till honom och det hade jag inte hört...
så jag blev utskälld under 10 minuter, ganska kul ändå!

Annars för er som undrar, insparken var riktigt rolig! Jag har INGA bilder, vilket suger lite,
men så kan det va! Kimberly hade med sin kamera men jag vet inte om hon fotade något.
I alla fall, insparken var bra till elva(?) sen spårade det lite och ryktet gick att polisen skulle
komma så hälften av alla stack hem. Resterande hade hunnit nyktra till och det var inte
direkt någon super-stämmning i luften. Så nästan alla stack lite innan ett sen stannade delar
av insparksgruppen kvar för att fixa, mysigt. Sen var det en hamburgare på Mc Donald´s och
sen hem, livet är fint ändå!

Puss och kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0