DE SENASTE

Hej på er, nu ska ni få en finfin uppdatering från de senaste dagarna, utan bilder..
Så läs inte om ni inte pallar, detta är till för mig!

Onsdes åkte jag till skolan, sen bara hem om  för att lämna väskorna. Efter det blev det Mc Donald´s med Emma för att senare sticka till hemgrupp. Jag var hemma runt tio och då skulle resten av familjen äta, haha! Galna!

Hela familjen blev sjuk, men jag vart risk och kry!

På torsdagen var det skola 8- 20, vi var med på föräldramötet för ettorna, riktigt mysigt var det och jag gillar våra lärare. Efter det var det hem och hämta sovsaker med Hilda för att sedan sticka till Lisa, en film "remember me", den var inte bra! Massa frukt och sådant nyttigt!

Fredagen vart de hem för att städa och fixa i ordning, sen var det tänkt att hinna kolla en film med några andra, men det sket sig lite. Anna kom till mig och vi träffade dem för att sedan sticka ner till stan, där stack Anna hem och jag stack med ungdomarna till Hässleholm där jag träffade många fina ansikten.

Idag är det lördag och det var tänkt att det skulle bli fest, men inte för mig inte, kändes inte alls bra så.. istället blir det filmkväll med EmmsaPemmsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0