EGOBOOST

Ja, det är sant som dem säger! Bloggar är egoistiska, allting handlar om en själv! Men och?
Tänk så roligt det kommer vara för mig att gå igenom gamla arkiv när jag är äldre! Tycker redan nu att det kan vara kul att se gamla inlägg, det påminner en om roliga saker sen förr! Gamla bilder är också kul att se på! "Hur i hela världen kunde jag se ut sådär?!" brukar tanken vara, men det är kul ändå!



Så blåa ögon som på den nedre bilden har jag verkligen inte! Men det är coolt!

Imorgon är det upp och hoppa, skolfoto m.m! Roligt värre! Lovar att jag ska vara tyst snart...
På kvällen blir det vara med emma och sen hemgrupp med ramlösarna... en liten del plugg ska nog klämmas in i det hela! För jag går på... NV! Wihow! Gillar ändå mitt liv så tss!

Ha en bra dag imorgon ni andra, för det ska jag! Ett leende på läpparna och sen blir man glá! Hurra!

Håll käften Maaaalin!

Ok!

Kommentarer
Postat av: hannanana

första bilden!

alla färger smälter ihop och sen bryter dina röda läppar av lite sådär diskret men fint. Jaa och sen är du ju så söt! En toppenbild helt enkelt!

2011-09-20 @ 23:00:45
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0