ÄNNU EN BILD PÅ MIG, DET ÄR JU ÄNDÅ MIN BLOGG

Upp och hoppa, ut och jogga! Fast nje.. för just nu svider mina benhinnor rejält. Rätt irriterande faktiskt!

Idag var vi på Norrvalla och spelade fotboll, andra plats för vårt lag! Wooho! Kan väl inte säg att jag direkt hjälpte till, fett otaggad och sämst i laget.. dessutom skadad! Men det behövdes fler tjejer så ja... det är ju rätt roligt ändå!

Väl hemma åt jag en macka och sen stack jag till gymmet, jag är SJUKT stolt över mig själv! (Var redan trött efter all cykling och de lilla spelandet i det VARMA vädret plus att Isac inte kunde följa med och jag hatar att träna själv!) Nu kanske det kan komma igång igen! Det är så roligt när man känner att man kan ändra vikterna och lyfta ännu tyngre. Dock är det väldigt tråkigt när man blir sjuk och börjar om från noll igen... fast jag har inga planer på insjukning just nu så detta kommer gå super! Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0