VILL BARA SÄGA DET ATT...

I dagarna som varit så har vi haft lite släktbesök av halva familjen Gerdin, vilket har varit muchos trevligt! Igår kom Victor hit igen för att spela Settlers och äta hamburgare, mysigt värre! :) Dagarna blir bara bättre kan jag ju säga!

(man är suddig om man bor i Örebro... det är inte iPhones blixt-funktion som suger)

Fortsättningen är då att jag idag drar jag till Kullen med ett härligt gäng, imorgon ska det vara fint väder och då ska jag ligga på stranden med Jessica! På lööördag... då går jag upp hyfsat tidigt, sätter mig i en bil för att sedan byta till flyg och dra mig till en spansk Ö... Mallorca! Yäääää! 

/En glad och förväntansfull tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0