HÅRET HAR BLIVIT LÄNGRE

På riktigt alltå, kolla in! Mitt hår har växt en hel del sen jag klippte det senast någon gång i mitten av juli. Hurra! Långt till balen hade ju suttit fint liksom! 

Annars idag... så har jag städat... och typ städat.. bakat lite lussekatter och inget annat. Boring life? Njaää, är bara så trött så jag pallar inget annat. Jessica och Hanna skulle varit här nu och det hade varit sjukt mysigt men tack vare skolor och avstånd.. jobb och mycket mer så gick inte det! Synd! Men nu kan jag i stället hjälpa pappa att hänga upp en julstjärna och senare kolla något kul på tv eller.. Ice Age 3 (!!!:D:D:D:D:D:D) . Ha en fin helg kära vänner! 

Kommentarer
Postat av: Johanna Em

Söööööööööööööööööt!

2012-12-01 @ 21:21:04
URL: http://johannascorner.weebly.com
Postat av: hanna

Så himla snygggggggg

2012-12-02 @ 00:42:36
URL: http://hansapansar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0