BÄSTA FETTICA - 18 ÅR!

från vår utflykt till  rydebäck på cyklarna.
Grattis, grattis, grattiiiiiss!! :*
Nu hade jag kunnat skriva en riktigt lång text om Jessica, men jag är riktigt rädd att jag missar något eller så, för hon är så super så det behövs flera A4! Men jag tänkte försöka mig på en liiiten sammanfattning...
I alla fall Jessica, vi brukar alltid ha roligt tillsammans, jag älskar hur vi ger oss ut på små äventyr, flummar sönder och delar vår tro! Jag är så glaad att jag fann dig... igen?
fredagarnas ibland väldigt roliga slut!

En kväll då vi försökte ta fina bilder! Blonda och fina är vi i alla fall!

flummar på fredagarna!


springa till Råå

perioden då Jessica aldrig hade hela sitt huvud med på en bild!




I love you! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh så söta och fina och vackra och jaa, allt! massa grattis till Fettica! :*

2012-01-30 @ 16:01:52
URL: http://hansapansar.blogg.se/
Postat av: jessica

DU ÄR SÅ BÄST! har jag glömt säga det!?! <3333

2012-02-02 @ 21:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0