HÖFTPROTES

Satt med Hilda på våran håla idag och "pluggade", då kommer Lütz in, han har väldigt gnissligs skor, så jag säger något i stil med:
M"Vad du gnisslar"
L"Det är för min höftprotes"
M&H skrattar.. (han har ICKE höftprotes... tror jag! annars är det hemskt) sen får ni se fortsättningen här nedanför!
Lagom irriterad på mig? Jadå... hahaha! Gillar inte att bli filmad!

Ni kanske inte tycker det är kul.. men och? Jag och Hilda kan i alla fall ha något att skratta åt! Nu när vi är jagade och allt!
Nu ska jag sova, lite lovsång och sånt först sen så! Kram!

Kommentarer
Postat av: Hilda

haha så kul det var! dock var det synd att vi inte fick se hans ärr :/

2012-01-11 @ 19:56:55
Postat av: jessica

hahaha.. sjukt kul! skrattar lite asså, det roliga är att han stormar in igen efter han har gått ut, haha! xD och det lät fett kul med höftprotes, men jag hoppas inte han har det på riktigt ;o hahah!

2012-01-14 @ 16:43:48
URL: http://jessicaemgard.blogg.se/
Postat av: ANONYM PERSON

DET VILLE DU ALLT VA HILDA

2012-01-24 @ 01:06:43
Postat av: ANONYM PERSON

SNUSKIGA JÄVEL

2012-01-24 @ 01:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0