HOLA AMIGOS GRANDES

lite hemskt är det väl ändå ifall nästan alla vill att han ska avgå. han måste känna sig riktigt misslyckad.
Nu sitter jag inne på min "lediga" dag och arbetar med Svenskan, Samhällen och Idé Historian, bara ett arbete dock, som TUR är! Jag fattar inte varför det ska vara så svårt att göra saker i tid för mig. Jag börjar alltid så sent som möjligt och idag kan jag knappt plugga eftersom att jag inte har tillräckligt mycket press. Men Malin.. man skriver inte ett arbete på sju sidor över en dag! Bara så att jag vet liksom! Sen hjälper det ju inte att jag har noll intresse för politik och sådant. Det skrämmer mig, för ju mer man lyssnar desto mer hopplös verkar denna världen vara. Synd.
Solen skiner så fint utanför fönstret och är riktigt lockande! Så om ni inte har massa att göra... gå ut!!
Klagan över sedärja! Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0