JAG HAR DÅ ALL LYCKA

Jag har gått i två klasser under mitt liv. Det är inte mycket, men så är det. Jag har trivts något otroligt på båda ställena och jag inser först nu hur lycklig jag faktiskt är över det och vilken tur jag har haft.
En nuvarande del av klassen, denna delen har nu blivit en stor del av mitt liv vilket jag inte alls har något problem med. Åh, vad jag tycker om er!
Detta är då ungefär hela min klass i nian, jag har ingen på 8-9:an. Klart det är vissa man inte matchar helt med, men trots detta gillar jag de flesta ändå! Jag vill inte tappa kontakten med dessa, dem är så sjukt härliga! Bilden är väldigt oseriös om det är någon som undrar. Vi hade fototema och vissa behöll temat.
.
Det var det för idag, nästa gång kanske de blir ett inlägg tillägnat de fina kyrk-vännerna, vem vet? Love my life!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tycker om dig malin!

2012-01-24 @ 21:02:30
URL: http://idanordsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0