MOSHI MOSHI

bilden skulle inte blivit så stor, men jag kan faktiskt inte ändra detta för chrome är sämst på det.
...
Hur är läget med er idag? Med mig är det i alla fall riktigt bra! Vaknade upp till strålande sol med en härlig
Ida bredvid! Hon kom hit igårkväll och vi kollade lite film, snackade och hade mysigt! Haft tre riktigt härliga dagar
med fina kompisar nu, härligt är det.
...
Så fort dem är borta sätter jag mig vid dumburken och pluggar järnet. Jag har fått plugg-schema nu! Jag gör det själv sen ska det godkännas av mamma och pappa, så dåligt gåre för mig, hurra! Det hjälper dock väldigt bra och jag får faktiskt saker och ting gjorda dock hinner man inte med så mycket annat, typ som att blogga! Nu skriver jag för långt så ni kommer ej palla läsa, puss på er!

Kommentarer
Postat av: David

Moshi? Japanska?

2012-01-06 @ 17:23:03
Postat av: Ida

tycker om dig så mycket malin <3

2012-01-06 @ 19:02:36
URL: http://idanordsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0