NYTT REKORD!!

På läsare..!! Nej, verkligen inte! Sånt bryr jag mig inte om, är väldigt glad över att folk som känner mig läser bloggen och så får det gärna förbli! Uppskattar att ni tar er tid och läser! Men mina vänner, jag har slagit spring-rekord! I längd då... Hur långt kan det vara? En mil? Två mil? 7 KILOMETER! Duktigt Mallan!
jag har tagit bort lite färg men man ser ändå hur röd jag är i huvudet, så ska det va!

Nu börjar mitt nyttiga liv, from now on I will be healthy, nej! Så kommer det nog aldrig bli fastän att jag vill det. Det är riktigt sorgligt faktiskt. Man behöver en extrem beslutsamhet för att kunna springa och det är nästan bara psyket som spelar roll när det gäller hur långt man ska springa. Jag ska bli bättre på det för att väl vara ute och springa med musik i öronen, det är det bästa som finns typ... i alla fall efteråt. Dock måste jag TEJPA fast mina hörlurar och sen ha pannband för att dem ska stanna kvar! Det är fel på mina öron.
Fy vad långt jag skriver, detta är bara för att jag inte orkar plugga, sämst av mig... back to work.. NOW!

Kommentarer
Postat av: Linneoo

Så duktig! Keep up the good work :D

2012-01-15 @ 17:48:43
URL: http://strahles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0