ENGELSKAN BLEV TRÅKIG

Jag kollar lite på klänningar just nu och tog ihop några intressanta här, vissa skulle jag kunna tänka mig ha, vissa ser jag skulle sett så bra ut på någon annan och vissa är bara coola. Jag är inte så cool så kan inte ha sådana klänningar, men att kolla är ju kul!
Dessa klänningarna är från top shop, dem till höger är riktigt coola tycker jag. Eller.. den svarta är ju rätt neutral, men de andra!
Dessa är inte större för att jag tycker om dem mer, det är bara H&M som det var lättare att fixa bilder från. Denna svarta klänningen ser lite ut som den ovanför den är bara 565 kr billigare. Äh, är antagligen inte samma material och så heller men det är fortfarande rätt så intressant! 

Nu ska jag återgå till arbetet, tjoho!

Kommentarer
Postat av: Hännä

jag dör lite, jag är alldeles för svag för klänningar. Köper alldeles för många och använder dom alldeles för lite :(((( sämst!

2012-05-02 @ 19:55:06
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0