BRAKING DAWN

 
Var och såg denna filmen igår med lite tjejer från kyrkan. Jag är besviken. Boken var riktigt bra så jag hade förväntat mig något bättre. Det kanske bara är min fantasi som är så mycket bättre än regissörernas, eller så var bara boken var så mycket finare och mer känslofylld. Som pricken på i:et så var lilla Renesmee datoranimerad i ungefär halva filmen och det var SÅ FULT gjort. Det var nästan pinsamt. När man har gjort fyra filmer som ändå var rätt bra så kan man väl lägga ner lite tid på att i alla fall försöka få det att se trovärdigt ut.. men nej! Nu när vi ändå talar om dåliga saker i filmen så började de spegla Voltouri på ett helt annat sätt, äh! Jag att filmen skiljde sig ganska rejält från boken i slutet, eller så är det bara jag som har glömt hur slutet var. Den var inte bar dålig... för de jag gick med tyckte att den var bra och jag tyckte att den var fin ibland men den är inte på något sätt som de andra filmerna men fårhållandena mellan rollerna har ändrats och därav blire lite annorlunda. Inledningen var dock riktigt bra. Härlig låt liksom.  

Kommentarer
Postat av: Hanna

Whaat? Inledningen var ju typ den sämsta! Jag skrattade mig igenom filmen, skönt att någon mer än jag inte gillade den! Höhö ^^

2012-11-24 @ 01:11:49
URL: http://hansapansar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0