BÄSTA HEMGRUPPEN PÅ LÄNGE

För er som inte vet så spenderar jag oftast mina måndagar på hemgrupp hos någon i kyrk-gänget. Äter tills vi storknar, ber, skrattar och lär oss mer om Gud. Idag var vi på second hand och letade bad taste-kläder, åt goooood fika och hade riiiiktigt roligt!

Jag har alltid drömt om att få vara på väla/Ikea efter stängningstid men det har bara gått en gång och det var på det mindre roliga sätter "vi hinner bara gå in här och kolla en sista sak!" "Men mamma.... Vi måste gå nu!" "Nejdå, det kommer gå bra" ... Rätt var det är står man vid dörrarna och ingenting händer... Tack mammsen! Helt of topic här ja... Detta var i alla fall lite som det jag drömt om och fyyy vad kul!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0