JUST NU

 
Vad gör du idag Malin?
Ser nya avsnitt av New Girl (och How I Met Your Mother) samt gamla avsnitt av friends. Sen så har jag ätit en sjuuuukt god middag och kört lite bil, yää!
 
Hur har din dag varit? Mår du bra?
Sådär, jag fick gå hem tidigt eftersom att jag mådde så illa. Jag HATAR att må illa, det är det värsta som finns. Jag kommer inte att spy så jag borde ta ungefär tre chillpill, då hade det säkert försvunnit. Dumma psyke alltså.

Annars då Malin? Hur gåre för dig?
Jodå, vår projektgrupp har bokat första mötet med en snubbe på Öresundskraft. De svarade otroligt snabbt och var riktigt intresserade av den sjukt smarta idén (ja min idé), så hurra!!
 
Bra och dåligt helt enkelt men kul för dig! Hoppas det blir bättre med illamåendet!
Tack! Det hoppas jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0