NU OCH DÅ

Har nu läst igenom flera olika månader i arkivet och jag tycker det är SÅ roligt. Ångrar att jag inte har skrivit mer utförligt eller lagt in fler bilder men... så kan det ju gå! Man kan inte skriva ALLT här.

Liten update annars...
Igår stannade jag och Isac hemma från Life eftersom att båda var trötta och otaggade. Theo var också hemma eftersom att han skulle se kvarsfinal i lol, alltså.. jag fattar inte.. menmen! (Vinnaren får 1 miljon DOLLAR!?!? För att vinna i ett spel?!?! )

Idag har jag fixat lite med projektloggen, ja det är lördag med jag bryr mig inte, och ska snart städa, måla naglar och fixa i ordning för ikväll kommer Svenssons hit. Trevligt värre.

Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0