TJATIG JAO

Mår bra fast ändå inte! Hoppas ni alla förstod det på de vackra bilderna! 
 
När jag kommer hem mår jag MYCKET bättre än i skolan eller nästan var som. Varav detta? Varföööör? Nu har jag i alla fall fått sagt till mig att ta medicin för magkatarr så det känns skönt att kunna göra något! Och ska bli skönt att kunna skriva om något annat här också. Typ som att det är kanelbullens dag och därför har jag gjort kladdkaka, hehe? Cyklat hem tidigt från skolan och pluggat hemma, fixat en ny tumblr, haft de onajs samt najs.


Såhär gåre till med mig när jag är någonstans: 
Känner att jag mår lite illa, mja.. det är nog inget. 
Eller jo det var nog något. Vad har jag ätit? har jag tagit i något konstigt? Är någon i min närhet sjuk? Åh nej, Nils är inte i skolan idag, han kanske är hemma och spyr. Jag är HELT säker på att jag befann mig inom en meters radie från honom igår. OH MAJ, jag är smittad.... Nej skärpning Malin du mår inte alls det illa.. känn efter.
Jooo... det gör jag! Jag måste flyyyy! HEEEEM.. hem till trygghet!
 
Japp, så är det! Nu vet ni alla! 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å jag har gjort kladdkakemuffins idag... när det är kanelbullens dag... ;)

2012-10-04 @ 16:28:34
URL: http://johannascorner.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0