DET DRAR IHOP SIG

Nu är det 10 dagar kvar (som min "värdpappa" så snällt påpekade idag på Skype.. "10 days Malin.. wohoo, nervous?!" ) tills jag lämnar landet för ett soligt Barcelona. Jag suger på att uppdatera men den kan ha att göra med att jag varit sjuk typ hela tiden och sen för att jag inte brukar vara vid datorn på sommarn, blir alltid så. Men sen när jag sitter ensam och ruttnar i Spain så kan ni ju få inlägg. Läget är just nu lagom stabilt, fast det vacklar rätt mycket, men jag ska få pastasås nu.. så det är stabilt...TYST MALIN.

I alla fall.. jag lägger in en bild på min lillebror som kommer hem från skolan och stolt säger "min bildlärare säger att jag blivit stilig".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0